مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آینده ساز برگزار شد.
 

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آینده ساز برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آینده ساز با حضور 100 درصدی سهامداران برگزار شد.
یکشنبه، 11 شهریور 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی هلدینگ؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آینده ساز با حضور 100 درصدی از سهامداران، نمایندگان سهامداران حقوقی، حسابرس مستقل، سی و یکم تیر ماه در سالن جلسات شرکت سرمایه گذاری آینده ساز برگزار شد.

در ابتدای مجمع آقای مهندس نوعی به عنوان رئیس مجمع و مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز ضمن خوش آمد گویی به افراد حاضر در مجمع و سهامداران، از همکاری و کار تیمی اعضاء صندوق و هلدینگ در طی سال 1402 تشکر و قدردانی نمود و افزود : انشاالله با همت و تلاش بیشتر اهداف مدنظر صندوق در سال 1403 محقق خواهد شد.

 پس از قرائت گزارش حسابرس قانونی و مقبول بودن صورت‌های مالی، آقای مهندس بدرلو دبیر مجمع و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آینده ساز ضمن تشکر از سهامداران  حقوقی، گزارشی از عملکرد شرکت ارائه نمود و گفت: در سال مالی گذشته، به لطف تلاشهای مستمر همکاران، موفق شدیم اهداف عملیاتی شرکت های تابعه را به بهترین نحو ممکن تحقق بخشیم. در این راستا، بهبود فرآیندها و ارتقاء سطح سرمایه گذاری ها از جمله اهداف مهم هلدینگ بوده  که ماحصل آن در افزایش بیش از دوبرابری سود تلفیقی عملیاتی در سال 1402 نسبت به سال 1401 به چشم می خورد . از دیگر اقدامات مهم هلدینگ می توان به حل مشکلات حقوقی زمین های VIP کیش  و ساماندهی سایر زمین ها و املاک در اختیار صندوق  بازنشستگی و شرکت سرمایه گذاری اشاره نمود.

وی در پایان اضافه کرد : از تمامی همکاران، سهامداران، و اعضای هیئت مدیره به خاطر حمایت ها و زحمات بی وقفه شان تشکر و قدردانی می کنم، بدون شک، موفقیتهای امروز ما حاصل همکاری و همدلی همه شما عزیزان است. امیدوارم که در سا ل پیش رو نیز با تکیه بر همین روحیه همکاری و تلاش مستمر، بتوانیم به اهداف بلندپروازانه خود دست یابیم و آینده­های روشنتر برای شرکت سرمایه گذاری و درنتیجه صندوق بازنشستگی آینده ساز و ولی نعمتانمان یعنی بازنشستگان محترم رقم بزنیم .

همچنین شایان ذکر است پیش از این نیز تمامی مجامع عمومی عادی و فوق العاده منتهی به سال مالی 29 اسفند 1402 شرکت های تابعه هلدینگ در موعد مقرر صورت پذیرفت .

تصاویر
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آینده ساز برگزار شد.
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آینده ساز برگزار شد.