نظارت لحظه ای بر برعملکرد شرکت های زیر مجموعه به زودی عملیاتی خواهد شد.
 

نظارت لحظه ای بر برعملکرد شرکت های زیر مجموعه به زودی عملیاتی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آینده ساز کیش از افزایش نظارت ها بر تمامی شرکت های زیر مجموعه ، با امکان نظارت لحظه ای بر عملکرد آنها خبر داد .
یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی : آقای دکتر فرحی رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آینده ساز نیز در این جلسه به طرح های جدید سرمایه گذاری صندوق آینده ساز اشاره کرد وگفت: در سرمایه گذاری های جدید تلاش شده تا پرتفوی متنوعی در حوزه های مختلف دیده شود و ریسک سرمایه گذاری کاهش یابد.

وی در ادامه  افزود : عزم جدی هیئت مدیره و مدیریت شرکت سرمایه گذاری آینده ساز حرکت در راستای چشم انداز راهبرد  " ایستاده بر بلندای قله های اعتماد و اطمینان در سرمایه گذاری و تأمین سرمایه " است که ماحصل آن تحقق ماموریت اصلی شرکت یعنی " سرمایه گذاری پربازده با نقدشوندگی بالا و ریسک مدیریت شده " را رقم می زند.

مهندس بدرلو مدیرعامل گروه سرمایه گذاری آینده ساز در ادامه این نشست به بیان خلاصه ای از گزارش عملکرد شرکت در سال 1402 پرداخت و گفت: با تلاش و همکاری شبانه روزی معاونین مالی گروه و صندوق آینده ساز، منجر به ایفای کامل تعهدات شرکت آینده ساز در پایان سال شده است .

وی افزود : عملکرد موفق شرکت سرمایه گذاری و صندوق بازنشستگی آینده ساز در سال گذشته باعث انتخاب آن به عنوان صندوق بهره ور در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد که این توفیق  نتیجه زحمات تمامی ارکان صندوق و شرکت سرمایه گذاری بود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آینده ساز همچنین از عملیاتی شدن برنامه های مهم این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و گفت:  شاخص های عملیاتی شرکت اعم از اصلاح ساختار شرکت های زیرمجموعه هلدینگ تقریباً صورت گرفته و استقرار داشبرد مدیریتی در جهت نظارت روزانه بر عملکرد شرکت های زیرمجموعه در مرحله پایانی است .

 وی همچنین از ایجاد بانک اطلاعاتی دارایی های شرکت و تهیه شناسنامه برای هر دارایی منقول و غیر منقول خبرداد و گفت:  این کار گامی بزرگ در جهت صیانت بهتر و استفاده بهینه از دارایی های شرکت است .

مهندس بدرلو درپایان ضمن تبیین راهبردهای تحولی هم راستا با خط مشی ترسیم شده گروه، اولویت های مهم شرکت مانند " ارتقای نظام سازمانی و مدیریتی، بهینه سازی سبد سرمایه گذاری، نوآوری سازمانی و بهره گیری از فناوری های نوین و ایجاد هم افزایی با ذینفعان " را برای حاضرین در نشست تشریح نمود و افزود : انشالله در سال جدید با تلاش و کار جهادی ارکان هلدینگ اهداف تعیین شده محقق خواهد شد .

تصاویر
  • نظارت لحظه ای بر برعملکرد شرکت های زیر مجموعه به زودی عملیاتی خواهد شد.